Skip to content
INSTITUȚIA SUPREMĂ DE AUDIT
  • DespreNoi
    • Misiune, viziune, valori
    • Istoric
      • Povestea
      • Președinți
    • Legislație
    • Conducere
      • Plen
      • Președinte
    • Organizare
      • Regulament
      • Organigramă
      • Carieră
    • Strategii
    • Rapoarte anuale de activitate
    • Proiecte finanțate din fonduri europene
      • Prezentare proiecte
      • CCR – SAI pentru cetățean
      • Anunțuri
  • Curteade Conturi
    • Program de activitate
    • Regulamente de audit
    • Rapoarte de audit
    • Manuale și ghiduri
    • Îndrumări și practici
    • Etică
    • Camerele de Conturi
  • Autoritateade audit
    • Despre noi
      • Istoric
      • Misiune, viziune și valori
      • Tipuri de audit
      • Raport anual de control și opinie
    • Legislație
      • Cadrul Legal Național
      • Cadru Legal European
    • Sistem de Management și Control
    • Fluxuri financiare ale fondurilor europene
      • FESI
      • Fonduri agricole
      • FAMI - FSI
    • Relații interinstituționale
    • Contact
  • Relațiiinternaționale
    • Apartenența la organizații profesionale
    • Participare în grupuri de lucru
    • Acorduri bilaterale
  • Informațiipublice
    • Solicitare informații
    • Transparența veniturilor salariale
    • Buget / Bilanț
    • Achiziții publice
    • Declarații de avere și interese
    • Buletin informativ
    • Transparență decizională
    • Alte informații publice
  • Căutare RapidăDocument, Organizație, Locație

INSTITUȚIA SUPREMĂ DE AUDIT

  • MediaMedia
    • Comunicate de presă
    • Mesaje
    • Evenimente
    • Acreditare presă
    • Arhivă video
    • Arhivă foto
  • Părerea taPărerea ta
  • PetițiePetiție
  • Protecția DatelorProtecția Datelor
  • ContactContact
  • Facebook
  • Youtube
  • Linkedin
  • Română
  • Engleză
Îndrumări și practici
Îndrumări și practici

Îndrumări și practici



Descarcă

RAPORT nr. 5/31.08.2022 referitor la modalitatea de interpretare a prevederilor Legii nr. 200/2006 privind constituirea şi utilizarea Fondului de garantare pentru plata creantelor salariale 354 KB

Descarcă

RAPORTnr. 4/31.08.2022 referitor la aplicarea prevederilor Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și cele prevăzute în Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, în ceea ce privește norma de muncă, durata timpului de muncă și obligativitatea ținerii evidenței orelor de muncă în cazul demnitarilor 279 KB

Descarcă

RAPORT nr. 3/2022 referitor la modul de stabilire a indemnizațiilor lunare pentru funcțiile de demnitate publică de la nivelul unităților administrativ-teritoriale 594 KB

Descarcă

RAPORT nr. 2/2022 referitor la aplicarea prevederilor Legii - cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, în ceea ce privește salarizarea administratorilor publici la nivelul administrației publice locale 772 KB

Descarcă

RAPORT nr. 1/2022 referitor la modul de interpretare a prevederilor legale privind acordarea voucherelor de vacanță personalului din administrația publică locală în baza O.U.G. nr. 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță, cu modificările și completările ulterioare 300 KB

Descarcă

RAPORT nr. 5/13.07.2021 cu privire la aplicabilitatea prevederilor art.13 alin.(2) lit.b din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, în cazul unităților administrativ-teritoriale 550 KB

Descarcă

RAPORT nr. 4 /27.04.2021 privind aplicarea unitara a prevederilor legale referitoare la actualizarea prețului contractelor de achiziții publice de lucrări, ca urmare a modificării salariului de bază minim brut pentru domeniul construcțiilor 379 KB

Descarcă

RAPORT nr. 2 / 11.03.2021 cu privire la impunerea fiscală pentru clădiri și terenuri inventariate în domeniul public sau privat al statului sau a unităților administrativ-teritoriale 307 KB

Descarcă

RAPORT nr.1/24.02.2021 referitor la data intrării în vigoare a pct. 191-219 din Legea nr. 296/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare 289 KB

Descarcă

RAPORT nr. 8/15.12.2020 referitor la aplicarea unitară a dispozițiilor legale privind decontarea drepturilor aferente pentru persoane cu atribuții în cadrul birourilor electorale 321 KB

Descarcă

RAPORT nr. 7/15.12.2020 referitor la modul de evidențiere a bunurilor din domeniul public al unităților administrativ-teritoriale date în administrare 309 KB

Descarcă

Raportul nr. 8/17.09.2019 privind aplicarea prevederilor art. 7 lit.(m) și art.11 alin.(4) din Legea nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, respectiv includerea voucherelor de vacanță în venitul salarial al personalului din cadrul administrației publice locale 435 KB

Descarcă

Raportul nr. 7/17.09.2019 privind interpretarea articolului 333 alin. (3) și (4) al O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, referitor la dreptul administratorilor imobilelor proprietate publică de a reține o cotă-parte din veniturile obținute prin închirierea acestora 416 KB

Descarcă

RAPORT nr. 6/12.09.2019 privind aplicabilitatea art.4 alin.(1) din H.G. nr.325/2018 referitoare la major?rile salariale acordate personalului din cadrul autorit??ilor locale pentru activitatea prestat? în proiecte finan?ate din fonduri europene nerambursabile 448 KB

Descarcă

RAPORT nr. 5 / 15.04.2019 privind modalitatea de valorificare a rezultatelor ac?iunilor de verificare a m?surilor dispuse prin decizii ale Cur?ii de Conturi pentru care au fost sesizate organele de urm?rire penal? 487 KB

Descarcă

RAPORT nr. 4 /25.03.2019 privind modalitatea de acordare a indemniza?iei de hran? pentru personalul bugetar angajat în cadrul administra?iilor publice locale 461 KB

Descarcă

RAPORT nr. 3 / 07.03.2019 privind aplicabilitatea prevederilor art.34 alin.(2) din O.U.G. nr.114/2018 pentru func?ionarii publici ?i personalul contractual din cadrul familiei ocupa?ionale „Administra?ie” din aparatul propriu al prim?riei ?i consiliului local, respectiv din cadrul institu?iilor ?i serviciilor publice de interes local din subordinea acestora 443 KB

Descarcă

RAPORT nr. 2/6.03.2019 privind încadrarea sau nu în categoria prejudiciilor a sumelor pl?tite de c?tre entit??i, reprezentând indemniza?ii de asigur?ri sociale de s?n?tate acordate salaria?ilor pentru concedii medicale, ?i nerecuperate în termenul legal de prescrip?ie de la bugetul fondului na?ional unic de asigur?ri sociale de s?n?tate 544 KB

Descarcă

RAPORT nr. 1/27.02.2019 privind posibilitatea legal? de achitare a jum?tate din minimul amenzilor aplicate în baza dispozi?iilor Legii nr.61/1991 pentru sanc?ionarea faptelor de înc?lcare a unor norme de convie?uire social?, a ordinii ?i lini?tii publice 450 KB

Curtea de Conturi a României

Curtea de Conturi a României

Strada Lev Nicolaevici Tolstoi, nr. 22-24, Sector 1, București
Telefon: +4 021 3078731
Luni-Joi 08.30-17.00, Vineri 08.30-14.30

Curtea de Conturi

  • Plen
  • Preşedinte
  • Publicații
  • Contacte bilaterale

Informații Publice

  • Solicitare informaţii
  • Anunțuri
  • Achiziții publice
  • Buget / Bilanţ
  • Declarații de avere & interese

Link-uri interne

  • Evenimente
  • Comunicate de presă
  • Acreditare de presă
  • Facebook
  • Youtube
  • Linkedin

Utilizare eficientă a fondurilor publice!

  • Protecția Datelor
  • Politica de cookies
  • ANPC
  • Contact
↑